Skip to main content

Ben jij iemand die graag helpt en ondersteunt om ervoor te zorgen dat de bedrijfsprocessen optimaal aansluiten? Vind jij het leuk om samen met onze informatiemanager IT applicaties zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen, zodat de organisatie optimaal presteert? Hou je van een uitdaging en ben je leergiergierig? Lees dan verder.

Over Woningbedrijf Velsen

Woningbedrijf Velsen verhuurt en onderhoudt woningen. We transformeren de komende 10 jaar een groot deel van onze woningvoorraad (met een investering van € 300 mln). We vernieuwen onze woningen, die uit de wederopbouwperiode komen, naar goede, prettige, betaalbare en verduurzaamde woningen. Dat doen we samen met onze huurders, (maatschappelijke) partners en medewerkers. Die uitdaging is groot, de organisatie komt op stoom en we hebben nog veel te doen.

Voor onze IT afdeling zijn wij op zoek naar een:

Functioneel beheerder

Wil je ons helpen met verbeteringen doorvoeren in onze applicaties? Ben jij degene waarbij de passie er van afdruipt om bij ons te leren en aan de slag te gaan? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin je dé schakel bent tussen applicaties en je collega’s? We zoeken een junior of senior functioneel beheerder. Afhankelijk van wat je meebrengt aan ervaring, kennis en kunde stellen we het profiel op je af.

Wat ga jij doen als functioneel beheerder?

Een belangrijk aspect van deze functie is dé leergierigheid. Woningbedrijf Velsen is zich ervan bewust dat niet elke functioneel beheerder kennis heeft van ‘alle’ applicaties. Daarom zoeken we een doorpakkende leergierige collega die met passie en plezier met ons de toekomst in  gaat. Met je praktische en theoretische leervermogen scholen we je snel bij het gewenste niveau.

We hebben al flinke stappen gezet, maar er valt ook nog het nodige te winnen. We betrekken je in het complete traject, van bedenken, testen en inrichten tot beheren en verbeteren van onze ERP-systeem en gerelateerde gekoppelde producten. De organisatie maakt stappen in data gedreven werken waarin we jouw hulp zeker kunnen gebruiken.

Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Je adviseert en begeleidt gebruikers bij het goed gebruiken van onze applicaties.
  • Je gaat IT-processen in kaart brengen en proactief optimaliseren naar de wensen van de gebruikers.
  • Je onderhoudt goede contacten met de verschillende IT-leveranciers.
  • Je maakt en voert testscripts uit bij nieuwe releases.
  • Opstellen gebruikershandleidingen en procesbeschrijvingen.
  • Je bent het aanspreekpunt voor gebruikers met IT-gerelateerde vraagstukken.
  • Je deelt graag je kennis en legt dit vast in onze (video)kennisbank.
  • Je bent samen met de informatiemanager verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten.

Wat breng jij mee?

  • Een(bijna) afgeronde hbo-opleiding en ervaring met informatiemanagement, bedrijfsinformatie of -kunde.
  • Je gaat diverse applicaties inrichten, aanpassen en onderhouden.
  • Minstens 1 jaar relevante werkervaring als Functioneel beheerder.
  • Kennis en ervaring van en met GRC-tooling, TOPdesk, Microsoft365, PowerBI en ERP-systemen is een pré.
  • Een klantgerichte- en oplossingsgerichte instelling, goede communicatieve vaardigheden en analyserend vermogen.
  • Je ben proactief en hebt een gedreven ontwikkel- en verbeteringsmentaliteit
  • De natuurlijke aanleg om contact te leggen en onderhouden met leveranciers en (kern)gebruikers, en het doorgronden van hun werkwijze en wensen.

Wat bieden wij?

  • Een bruto maandsalaris dat past bij je ervaring
  • Leuke collega’s!
  • Flexibiliteit in werktijden en het aantal uur dat je werkt.
  • De mogelijkheid om thuis of op locatie te werken.
  • Een budget om je thuiswerkplek in te richten.
  • Een loopbaanontwikkelingsbudget van € 900,- per jaar op basis van een fulltime dienstverband.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een fijne werkomgeving vlak bij ons strand en de duinen.

Hoe nu verder

  • Ben jij enthousiast geworden en kun jij je helemaal vinden in bovenstaand profiel? Mail dan je cv en korte motivatie naar werkenbij@wbvelsen.nl onder vermelding van vacature functioneel beheerder;
  • Voor vragen kun je terecht bij Tanja van Beeren, HR adviseur:  t.vanbeeren@wbvelsen.nl / 06 13 09 30 37
  • We vragen referenties en een VOG-verklaring.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. [/vc_column_text][/vc_column]

Tanja van Beeren

HR adviseur

t.vanbeeren@wbvelsen.nl /
06 13 09 30 37

Direct solliciteren
[/vc_row]