Op 24 en 31 december zijn wij in verband met de feestdagen om 16.00 uur gesloten. Wij wensen u heel fijne feestdagen! ✨
Problemen met huur betalen
Onze ervaring is dat een huurschuld snel kan oplopen. Dat maakt een oplossing steeds moeilijker. Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing om verdere huurachterstand te voorkomen en op te lossen.
Veel gevraagd over Huur betalen
Wanneer moet ik mijn huur betalen?
Algemeen
U moet de huur voor de eerste van de nieuwe maand betalen.
Mag ik mijn huur na de eerste van de maand overmaken?
Algemeen
In uw huurcontract staat dat u de huur voor de eerste van de maand moet betalen.
Op welke manier kan ik de huur betalen?
Algemeen
De huur kunt u via IDEAL of een automatische incasso betalen. Of u mag de huur handmatig overmaken ten name van Woningbedrijf Velsen. Contant betalen is niet mogelijk. Ook kunt u inloggen op uw huurdersportaal en daar de huur betalen
Ik heb teveel huur betaald. Hoe kan ik dit terug krijgen?
Algemeen
Hiervoor kunt u contact met ons opnemen door een bericht te sturen via het contactformulier met het verzoek om teruggave. U kunt ons ook bellen op telefoonnummer .
Kan ik mijn huur bij jullie op kantoor betalen?
Algemeen
U kunt de huur bij ons op kantoor alleen met de pin betalen. Ons kantoor is geopend op werkdagen van 08:30-12:30.
Kan ik mijn huur contant betalen?
Algemeen
Nee, u kunt de huur niet contant betalen.
Mag ik mijn huur meerdere maanden vooruit betalen?
Algemeen
Het is mogelijk om de huur meerdere maanden vooruit te betalen. Vermeld bij het overmaken duidelijk welke maanden u betaalt.