Reparatie melden

Heeft u een vraag over het melden van een reparatie? Op deze pagina vindt u de meestgestelde vragen over dit onderwerp. Staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of 0255 566 566.

Veel gevraagd over Reparatie melden

Er is iets stuk in mijn woning. Hoe meld ik een reparatie bij jullie?

Algemeen

U kunt een reparatie doorgeven via reparatieverzoek indienen. U kunt ons ook bellen om een reparatie te melden op telefoonnummer 0255 566 566. We zijn bereikbaar op 020 5112511.

Hoe meld ik een reparatie die spoed heeft?

Algemeen

U kunt een reparatie doorgeven via reparatieverzoek indienen. U kunt ons ook bellen om een reparatie te melden op 0255 566 566. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 uur tot 16:30 uur. Heeft u buiten kantoortijden een spoedreparatie, dan kunt u ons bereiken op 020 5112511.

Hoe meld ik een reparatie in het weekend of 's avonds?

Algemeen

Een reparatie die spoed heeft, kunt u tijdens kantooruren melden bij Woningbedrijf Velsen op telefoonnummer 0255 566 566. Buiten kantooruren meldt u een reparatie die spoed heeft via 020 5112511.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak met de monteur gemaakt. Nu wil ik de afspraak verzetten. Hoe doe ik dat?

Algemeen

In het weekend of 's avonds kunt u een reparatieverzoek melden bij Woningbedrijf Velsen via reparatieverzoek indienen. Als een reparatie spoed heeft, kunt u altijd bellen met onze storingdienst 020 5112511. Let er wel op dat er ook echt spoed moet zijn wanneer u in het weekend naar onze spoeddienst belt. Denk hierbij aan een gaslek, lekkages met zeer grote impact, water bij elektra en dergelijke. Wanneer u de spoeddienst onnodig inschakelt, kan het zijn dat we kosten in rekening moeten brengen.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak met de monteur gemaakt. Nu wil ik de afspraak afzeggen. Hoe doe ik dat?

Algemeen

Als u een afspraak met een monteur wilt afzeggen, kunt u het beste bellen met Woningbedrijf Velsen op telefoonnummer 0255 566 566.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak gemaakt met de monteur. De monteur is niet op de afgesproken tijd aanwezig. Wat nu?

Algemeen

Als de monteur niet binnen de afgesproken tijd bij u is, neem dan contact op met Woningbedrijf Velsen op telefoonnummer 0255 566 566.

Mijn reparatie is niet naar tevredenheid opgelost. Wat kan ik doen?

Algemeen

Dat is vervelend. Als een reparatie niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u het beste zo snel mogelijk telefonisch contact opnemen met Woningbedrijf Velsen op telefoonnummer 0255 566 566 of melden met het contactformulier.

Mijn reparatie is nog niet klaar. Wat gebeurd er nu?

Algemeen

Neemt u contact op via de telefoon: 0255-566566 of per e-mail: info@wbvelsen.nl